Beter

A mi m'encanta mirar i remenar pàgines web, i sempre que en veig alguna d'interessant s'hi mi puc subscriure, no ho dubto!
Fa uns mesos vaig entrar a la pàgina de Beter per mirar uns productes que m'interessaven i a veure quines novetats hi havia. Però com sempre, remenant, vaig veure que t'hi podies registrar, i que a més a més com que estaven cambiant la web, t'oferien que al registrar-te et regalaven una petita guia de make up, de manicura i pedicura i de disseny de les celles...
Doncs ahir vaig rebre per fi la carta amb les pertinents guies i a més a més m'anava una petita pulidora d'ungles de regal!. La veritat és que ja ni m'enrecordava que m'hi havia subscrit i per tant em va fer molta il.lusió!
I a més a més en faré molt bon us de totes les coses que m'han enviat! :)


Labels: