Fotos per donar i vendre!

Gràcies al Iphone, una de les coses que més m'agrada fer (la fotografia) s'ha tornat molt més accessible i fàcil.
Jo sóc una d'aquelles persones que m'encanta fer fotos i abans sempre havia d'anar amb la càmera al damunt. Ara amb l'Iphone ho tens tot en un sol aparell, carrets diferents, llums especials, filtres, flash de colors...
Depenent de l'aplicació que utiltizis pots fer un tipus o altre de fotos, una de les més utilitzades és l'Instagram, que una vegada ja has fet la foto amb la càmera normal del mòbil, hi pots posar el filtre al damunt que més t'agradi i passa a ser una foto totalment diferent!.
Però la que més m'agrada a mi és l'Hipstamatic, pots triar el tipus de carret, el flash i el filtre!; a més, hi ha una opció que t'ho barreja aleatòriament i així no saps mai com et sortirà la foto.
L'únic problema que havia trobat fins ara era quan les volia imprimir, si les portaves a revelar, te les feien al tamany normal (rectangular), però ara els mateixos creadors de l'aplicació han decidit que també les puguis imprimir!; pots triar el tamany i la quantitat que vols de cada foto i  te les envien a casa!
Ahir les vaig rebre a casa i no sabria dir quina foto és la que més m'agrada!




També he trobat un blog on hi ha 12 pàgines per imprimer les fotos que fas amb l'Instagram, tot i que també són vàlides per l'Hipstamatic! :)
http://giveawaytuesdays.wonderhowto.com/blog/12-instacreate-websites-for-taking-your-instagrams-from-digital-physical-0129412/

Labels: