Provar, provar, provar...!

Fa uns dies vaig explicar la nova campanya de la comanyia trnd, del Phillips PerfectCare, que m'hi havia apuntat i que m'encantaria ser una de les 100 seleccionades, doncs de moment encara no ho sóc, però ja he passat a la fase teòrica, on m'informaran de la marca, la seva procedència... i em donaran més detalls del producte que hauria de provar.
Aqui hi ha el primer video!



A més a més, també m'han invitat a dues altres promocions, però aquesta vegada des de una altra pàgina; bopki, que és exclusivament per noies! :)
Una consisteix en provar un nou producte de la marca Tenn, pots triar si vols provar el de netejar els banys o bé el de parquet.
Jo he preferit el de parquet, perquè de moment encara no he trobat cap producte adequat!
L'altre promoció consisteix en provar una crema per a pells sensibles, Toleraine Ultra.
A veure si hi ha sort!

Labels: ,